donabalafia amb els 44 anys de Moviment Veinal a Balàfia

href="https://vimeo.com/313470669"> Taula Rodona Dona i Esport from Oliver Villas on Vimeo.

About The Women's Sports Foundation from Women's Sports Foundation Activitats, promoció de la IGUALTAT, EQUITAT, Feminisme, Exposicions, presentacions de llibres i Conferències, Xocolatades, una mica de tot, la millor programació per aquest any que encetem.

9 Taula rodona dona i esport from Oliver Villas on Vimeo.

dimecres, 31 de desembre del 2014

Per acabar l'any, la Sònia ens regala la seva poesia i ens fa pensar!

Totes són boniques,
però, per mi aquesta és una de  les millors; 
potser per què és la darrera de l'any, 
potser al escoltar-la és la que millor he entès, 
potser per què m’ha recordat la inutilitat de la guerra.

BATALLES
He tornat a sentir 
els trets i l'horror d'una guerra.
He vist una mare plorant
i un nen perdut.
He trobat un vell ferit
i l'agònica mort d'un soldat;
i després he sofert el vertigen
d'aquell cor que ha marxat.
M´he vist les mans clivellades,
m'he sentit sol, m'he sentit nu
dins la boira tenyida de roig
de la sang i la terra enyorada.
Quan podré tornar
a veure el meu cel,
casa meva i l'amor
que m'hi empara?
Com estic tip,
de la guerra lliurada
en nom del gran Déu,
i de la batalla conclosa
en nom de l'home!