FOTO SEGRE
El canvi d’imatge es veu com una millora que “crida l’atenció” i “dona una empenta al barri”. El lema, la tipografia i la “B” en forma de cor són decisius per tirar endavant el projecte. “Balàfia és viva” apunta que des del barri som persones vives, espavilades i també vitals, participatives, dinàmiques i on val la pena viure, gaudir, treballar i comprar.
Montse Pociello, de Creativa, l'ha dissenyat. Creadora de logos emblemàtics com el de l’Arnau de Vilanova, el de l’escola de Països Catalans o els jardins d' Alpicat, crear el logo del barri de Balàfia era “un repte a partir de la sobrietat i la seriositat existents”. “Amb tantes famílies joves, col·legis i activitat”, -apunta Pociello- “això s’havia d’explicar amb un logo amb calidesa i sensibilitat”. De la “B” parteix tot allò positiu i dels primers dissenys arriba el cor i el posterior lema.
2 comentaris:
Molt agraït d'haver compartit l'acte amb tots vosaltres. Una "B" en forma de cor, un cor que batega per Lleida.
Publica un comentari a l'entrada