donabalafia amb els 44 anys de Moviment Veinal a Balàfia

href="https://vimeo.com/313470669"> Taula Rodona Dona i Esport from Oliver Villas on Vimeo.

About The Women's Sports Foundation from Women's Sports Foundation Activitats, promoció de la IGUALTAT, EQUITAT, Feminisme, Exposicions, presentacions de llibres i Conferències, Xocolatades, una mica de tot, la millor programació per aquest any que encetem.

9 Taula rodona dona i esport from Oliver Villas on Vimeo.

divendres, 21 de juny del 2019

CLOENDA DE LES ACTIVITATS A BALÀFIA. EXPOSICIÓ DE TREBALLS MANUALS REALITZATS AL LLARG DE L'ANY. MOSTRA D' ACTIVITATS ARTÍSTIQUES i PRESENTACIÓ DEL NOU LOGO "MARCA" BALÀFIA

L’Associació de Veïnal de Balàfia va presentar a la sala gran del Centre Cívic la nova imatge de marca del barri que ha estat creada per la dissenyadora gràfica Montse Pociello.
La tarde de dimarts, 18 de juny, va ser de festa al Centre Cívic de Balàfia, es va convertir per unes hores en l’epicentre de l’activitat del barri. Per una banda per la presentació en societat de la que serà a partir d’ara la nova marca del barri i per l’altra per què es va inaugurar l' exposició de treballs a les sales i al vestíbul del centre i també es van cloure algunes de les activitats que s’han dut a terme durant tot el curs, entre elles les de cant coral, country i dansa lliure.
L’acte central va ser la presentació de la nova imatge corporativa que ara s’haurà d’implementar en totes les accions de l’Associació Veïnal així com en els suports digitals com poden ser les diverses xarxes socials.
El president de l’Associació de Veïns, Toni Baró, va manifestar que aquest canvi d’imatge arrenca de fa cinc anys quan es va plantejar el canvi d’un logo que estava en vigència des dels anys noranta.
El canvi d’imatge es veu com una millora que “cridés l’atenció” i “donés una empenta al barri”. El lema, la tipografia i la “B” en forma de cor van ser decisius per tirar endavant el projecte. “Balàfia és viva” apunta que des del barri són llestos, vius, espavilats i també vitals, participatius, dinàmics i on va la pena viure i comprar.
Per la seva banda, la dissenyadora Montse Pociello, creadora de logos com el de l’Arnau de Vilanova o també el de l’escola de Països Catalans, crear el logo del barri de Balàfia era “un repte a partir de la sobrietat i la seriositat existents”. “Amb tantes famílies joves, col·legis i activitat”, -apunta Pociello- “això s’havia d’explicar amb un logo amb calidesa i sensibilitat”. De la “B” parteix tot allò positiu i dels primers dissenys arriba el cor i el posterior lema.