donabalafia amb els 44 anys de Moviment Veinal a Balàfia

href="https://vimeo.com/313470669"> Taula Rodona Dona i Esport from Oliver Villas on Vimeo.

About The Women's Sports Foundation from Women's Sports Foundation Activitats, promoció de la IGUALTAT, EQUITAT, Feminisme, Exposicions, presentacions de llibres i Conferències, Xocolatades, una mica de tot, la millor programació per aquest any que encetem.

9 Taula rodona dona i esport from Oliver Villas on Vimeo.

diumenge, 31 d’octubre del 2021

Per acabar l'octubre l'obsequi de la Vero

 
Tinc la necessitat

De tornar a néixer,

De ser aquella nena

Feliç i juganera,

De buscar llocs

On l’amor vibri en sintonia.

No vull tornar a ser,

Aquella dona callada,

Infeliç i trista.

NO, NO, NO

Paraules que he de dir

Quan em sentí

Torturada i  turmentada

Per un esser fosc

I despreciable.

NO, NO, NO

Paraules que han de sortir de la meva boca

Quan aquell esser

S’apropi al meu cos nu.

Un cos sagrat i poderós

On jo i només jo

Tinc el poder dins i fora meu.