donabalafia amb els 44 anys de Moviment Veinal a Balàfia

href="https://vimeo.com/313470669"> Taula Rodona Dona i Esport from Oliver Villas on Vimeo.

About The Women's Sports Foundation from Women's Sports Foundation Activitats, promoció de la IGUALTAT, EQUITAT, Feminisme, Exposicions, presentacions de llibres i Conferències, Xocolatades, una mica de tot, la millor programació per aquest any que encetem.

9 Taula rodona dona i esport from Oliver Villas on Vimeo.

divendres, 24 d’octubre del 2014

VERSOS PER UN BON CAP DE SETMANA!



 PASSIÓ
  De tot el que m'ha lliurat la vida,
el que més estimo 
és aquell que mou el meu viatge,
el rem que m'atorga el caràcter,
l’encant que dóna la màgia al meu fer.
És un sentiment que em regala coratge,
acarona les meves paraules, 
fa vius els meus poemes
i motiva la meva lluita
com si jo fos una fera gegant.
És la sensació que em fa lliure
com el vent de tramuntana,
és el viatge que em porta
a ser tot allò que sóc.
És aquell sentiment
suplicant de més carícies,
que mai no em posa condicions
i que em duu, altre cop, a l'inici,
on es crea i s'alimenta;
a l’indret de la Passió!
                                    Sònia C. Ignés