dijous, 19 d’abril del 2018

TERTÚLIA D'ESPORT FEMENÍ A @UA1.ràdio.104.5 FM Lleida a la Tarde es Nostra de L' EVA TABOADA #esportfemenilleida


  • DIJOUS
  • de 17:30 a 18:00h
  • QUINZENAL
  • DONA ESPORTISTA PROTAGONISTA
  • L'entorn de la dona esportista
  • PRESÈNCIA A LES XARXES SOCIALS
  • #esportfemenilleida
  • PARLEM D'ESPORT FEMENÍ

    #esportfemenilleida
gràcies Isa per aquesta fotografia
LES DADES ENS DIUEN QUE LES DONES ESTEM EN DESVENTATGE 
ALS MITJANS DE COMUNICACIÓ
GRÀCIES A UA1 ràdio al 104.5FM de Lleida
aquestes xifres MILLORARAN
Els sabers de les dones i els mitjans de comunicació
• Les dones representen el 23% de les persones que apareixen en la informació i els homes el 77%. 
• Els homes assoleixen el paper d’experts en un 91%, mentre que en el cas de les dones el percentatge disminueix fins un 9%. 
• El 17% de les dones que apareixen als mitjans s’identifiquen segons el seu parentiu o situació familiar. En canvi, en el cas dels homes només es correspon amb el 5%. 
• Les dones protagonitzen el 27,5% dels inserts i els homes el 72,5%.
• La durada mitjana de les intervencions de les dones és de 28 segons i la dels homes de 44 segons. 
• Un 8,7% del temps de les notícies conté únicament declaracions de dones, mentre que en el cas dels homes ocupa el 51,8%.
• Les representacions de les dones fomenten els estereotips, ja que tenen una presència rellevant en l’àmbit personal (44,5%), el sanitari (34,8%) –on acostument a aparèixer més com a receptores que com a professionals– i l’educatiu (32,1%) –on apareixen més com a estudiants que com a formadores–
OBSERVATORI DE LES DONES EN ELS MITJANS DE COMUNICACIÓ CIF: G65059743 Mossèn Jacint Verdaguer 16-18 - 08940 Cornellà Tel. 93 216 00 04 / Fax. 93 215 35 19 observatorid@observatoridelesdones.org - www.observatoridelesdones.org



    Cap comentari:

    Publica un comentari a l'entrada